همایش تازه‌های آموزش ومشاوره تحصیلی دنیا با حضور ۵۰۰ نفراز مدیران،معلمان ومشاوران مقطع اول و دوم متوسطه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  همایش تازه‌های آموزش ومشاوره تحصیلی دنیا با حضور 500 نفراز مدیران،معلمان ومشاوران مقطع اول و دوم متوسطه روز 5شنبه درتالار ابن سینا دانشکده پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

علی میر صادقی، عضو ایرانی مجمع مشاوران جهانی در این همایش گفت: ایجادارتباط بین نتیجه فرد و نتیجه گروه، ایجاد انگیزه برای مشارکت فعالانه، آموزش روش یادگیری درگروه،همراهی مسئولانه والدین در اجرای کارگروهی، ایجادهمگرایی بین افراد درگروه و بالا بردن ظرفیت تحمل یکدیگر دربین افرادگروه و رعایت این فاکتورها می تواند یک گروه موفق رابسازد.

وی افزود: امروزه نظام آموزشی جهان برروی سیستم الکترونیکی واینترنتی بنا شده ومدیران ومعلمان باید این تکنیک رافراگرفته وباتوجه به سختی کار نتیجه این کار زیبا است.در دنیای کنونی که باسرعت روبه جلو درپیش است مامجبوریم که ازاین فضاها استفاده صحیح کنیم واگر خودمان را اصلاح نکنیم دانش آموزان وفرزندانمان ماراترک می‌کنند.باید بررسی کرد تا ازروش‌های صحیح الکترونیک جدید بهره کافی را برد و حالا که این فضا باز شده ماباید از آن استفاده مثبت کنیم.
میرصادقی خاطرنشان کرد: مدیران ومعلمان رهبران بزرگ برای دانش آموزان هستند و در ایران امکان موفقیت بسیار زیاد است زندگی ما محصول چیزی است که باور داریم و اگر فکر کنیم که می توانیم یقین داشته باشیم که می توانیم وهرچه که فکر کنیم همان است.

عضو ایرانی مجمع مشاوران جهانی ادامه داد: معلمی باید با معرفت،عشق،رهبری،فروشندگی وتکامل همراه باشدچون معلمی شالوده موفقیت هرنظام وهرکشوری است و کشورهای دارای معلم خوب پیشرفت مملکت خود رارقم می زنند.هبران ومعلمان شاگردان راباقلب وهوش خود واخلاق بالا راهنمایی می‌کنند و دانش‌آموزان براساس تفکر رشته‌های دانشگاهی را انتخاب می‌کنند که ماباید آنها را به طور صحیح راهنمایی کنیم. یکی ازدلایل موفقیت دوست داشتن کاراست وهیچ وقت برای تغییر مسیر دادن دیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: هر فرد یک سری ویژگی‌هایی دارد که آنها را دوست دارد وهدف فرد در زندگی باید کشف استعدادهای خود باشد وبعد از تشخیص استعداد کارهای مورد علاقه خود را انجام دهد.انرژی دانش آموزان درکلاس‌ها از انرژی اولیه معلمان است باید به رویاها، اهداف و آرزوها نگاه کنیم وبگوییم چرا که نه؟

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، تحصیلی ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار