اجرای پایلوت راه اندازی و توسعه 4 کارگاه آموزشی انرژی‌های تجدیدپذیر در مراکز ویژه فنی و حرفه‌ای کشور از اقدامات عملی اجرای تفاهم نامه با سازمان انرژی‌های نو است.

 پوراندخت نیرومند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ارائه سه طرح پژوهشی ستاد توسعه فناوری انرژی‌های نو تجدیدپذیر به منظور اجرای پایلوت خورشیدی در سه مرکز آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هدف تامین انرژی مورد نیاز و تغییر الگوی مصرف زیستی به تجدیدپذیر از جمله اقدامات اجرایی در راستای انعقاد تفاهم نامه با سازمان انرژی‌های نو بوده است.  
 
وی افزود: هم چنین اجرای پایلوت راه‌اندازی و توسعه 4 کارگاه آموزی انرژی تجدیدپذیر در مراکز منتخب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به همراه تاسیس نیروگاه آموزشی با توان 3 کیلو وات. متصل به شبکه و یک کیلو وات منفصل از شبکه از جمله اقدامات دیگر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای اهداف تفاهم نامه مذکور بوده است.  
 
مدیر کل دفتر امور مهارت‌های پیشرفته سازمان آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: این دفتر هم چنین در راستای تحقق همکاری‌ها با سازمان انرژی‌های نو یکصد عنوان استاندارد شغل و شایستگی را در زمینه انرژی‌های نو شناسایی و در دست تدوین قرار داده است.  
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پژوه ، پایلوت ، آموزش ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار