اساتید دانشگاه آزاد توانستند رتبه 21 پراستناد ترین اساتید کشور را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رییس مرکز منطقه ای علم وفناوری isc  گفت: براساس آمار های اعلام شده در خصوص اساتید پر استناد کشور رتبه های يازده تا پانزده از نظر تعداد استنادهای دريافت شده در اختيار علی اصغر انصافی ( دانشگاه صنعتی اصفهان)، علی نظری (دانشگاه آزاد اسلامی)،   محمدرضا زرين دست ( دانشگاه علوم پزشکی تهران)، پور عبدالله ( دانشگاه آزاد اسلامی) و مسعود صلواتی نياسری ( دانشگاه کاشان) می باشد همچنین سیاوش مدائن دومین شخصیت علمی از دانشگاه رازی، پژوهشگر پراستناد ISI، مقام 16 را به دست آورده است.

مهراد ادامه داد: علی مرسلی وابسته به دانشگاه تربیت مدرس، برحسب تعداد استناد های دریافت شده رتبه 17 را در اختیار دارد و علی رمضانی، ناصر ایرانپور و امید اخوان نیز به ترتیب پراستنادترین پژوهشگران ایرانی، رتبه های 18، 19 و 20 را به دست آورده اند.چنانچه این پژوهشگران به ترتیب به دانشگاه های زنجان، شیراز و صنعتی شریف تعلق دارند.

وی افزود: رتبه های 21 تا 25 مربوط به زمانی( دانشگاه آزاد اسلامی)، داوود گنجی(دانشگاه مازندران)، نظام الدین دانشور( دانشگاه تبریز)، احمد شعبانی( دانشگاه شهید بهشتی) و مجید هروی( دانشگاه الزهرا) می باشد.همچنین از دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه تربیت مدرس، انستیتو پاستور ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران مفتخر به پژوهشگران پراستناد ایرانی در ISI به ترتیب شامل عبدالرضا حاجی پور (رتبه 26)، تورج محمدی(رتبه 27)، یدا... یمینی(رتبه 28)، مرتضی محمودی(رتبه 29) و رضا ملک زاده( رتبه 30) هستند.

مهراد بیان کرد : روش استناد دهی به منابع و مراجع به دقت نظر احتیاج دارد. استناد ها بر حسب موضوع و تناسب هم باید شامل مواد و منابع نوشته شده در داخل و هم شامل منابعی باشد که در خارج از کشور چاپ و منتشر می شود. عدم توجه به منابع داخلی نادیده انگاشتن حقوق معنوی استادان و پژوهشگرانی است که در تولید علم پیشگام هستند./ش

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.