به همت تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مشارکت گسترده داوطلبان سلامت و همراهی مردم استان سیستان و بلوچستان عملیات واکسیناسیون 25دیماه در استان پایان یافت.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از پوشش 99در صدی کودکان زیر 5 سال در همه مناطق تحت پوشش دانشگاه خبر داد وافزود 2200 تیم بهداشتی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عملیات برنامه واکسیناسیون را برعهده داشته اند.

دکتر طباطبایی از ریشه کنی فلج اطفال در جامعه به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولین نام برد و مشارکت گسترده مردم و مسئولین، نهادها و سازمانها را از راهکارهای اساسی ریشه کنی فلج اطفال عنوان کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از همراهی مردم استان در این طرح مهم، توجه ویژه رییس دانشگاه، مرکز مدیریت بیماریها، هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، همکاران، تیم های بهداشتی، داوطلبان سلامت و همه رسانه ها جهت مساعدت در پیشبرد موفق عملیات واکسیناسیون تشکر و قدردانی کرد.

وی به مردم استان توصیه کرد: حدود یک در صد کودکان زیر 5سالی که قطره فلج اطفال دریافت نکرده اند، در روز 26دیماه برای انجام برنامه واکسیناسیون کودکانشان به نزدیکترین مرکز بهداشتی در مانی مراجعه کردند.

گفتنی است: مرحله دوم واکسیناسیون فلج اطفال از 26 تا 30 بهمن ماه خواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار