پنجمین کنفرانس مهندسی ایمنی و مدیریت HSE ۱۳ تا ۱۵ اسفند دستاوردهای این حوزه را ارائه می‌کند.

دکتر رشتچیان رئیس پنجمین کنفرانس مهندسی ایمنی و مدیریت HSE در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: با استقبال گسترده‌ای که در سال جاری از این کنفرانس صورت پذیرفت مقالات  زیادی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که از بین آن‌ها ۱۰۰ مقاله پذیرفته شده و ۳۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۷۰ مقاله به صورت پوستر در این کنفرانس ارائه می‌شود. 

وی افزود: در این کنفرانس در حدود ۷۰۰ نفر از اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران حوزه‌های مختلف صنعتی مرتبط با HSE شرکت می‌کنند و یک پژوهشگر از کشور اسپانیا نیز به عنوان سخنران کلیدی به این کنفرانس دعوت شده است. 

وی تصریح کرد: محورهای مهم این کنفرانس را ایمنی و مدیریت ریسک، ایمنی و محیط زیست، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و فرهنگ ایمنی و HSE است. 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی همزمان با این کنفرانس خاطرنشان کرد: این همایش همواره به عنوان مرجع و مدیریت HSE بوده که مورد تشویق و استقبال صنعتگران بخصوص نفت و گاز و پتروشیمی قرار گرفته که در هر دو سال به طور منظم برگزار می‌گردد. 



انتهای پیام/
برچسب ها: مهندسی ، ایمنی ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
كامل دارابي
۰۹:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
با سلام خدمت همه مسولان..... واقعا چنين كنفراس هاي موجب افزايش اگاهي وسطح دانش داانشجويان مي شود .پس اگر شرايط را بوجود اوريد دانشجويان در اين كنفراس بيشتر شركت كنند باعث مي شود كه دانشجويان سطح اگاهي ان ها در اين حوزه بيشتر مي شود ....
آخرین اخبار