پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته که در نوع خود « بزرگترین نمایشگاه بین المللی در و پنجره منطقه خاورمیانه» محسوب می شود، فردا با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته؛ در این نمایشگاه بزرگ بیش از 460 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و هشت کشور خارجی، حضور دارند .

در پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته که تا 2 بهمن ماه برپا خواهد بود، جدیدترین و نوین ترین تولیدات ، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سیستم های کنترل ترددی و دیگر صنایع وابسته ، عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته؛در فضایی بالغ بر 40 هزار متر مربع و در سالن های 6 ، 7 ، 27 ، 31A ، 31B ،38، 38A ، 40 ، 41، 44A ، B44 و سالن 35 و همچنین فضای باز محل نمایشگاههای بین المللی، برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه شرکت هائی از کشورهای ترکیه ، چین ، اسپانیا ، هنگ کنگ ، ایتالیا، امارات ،آلمان و تایوان در کنار شرکت ها و بنگاههای اقتصادی کشورمان ، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه می کنند .

ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی کشور و بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان ، مهمترین رویکرد و شعار برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به در و پنجره ، شناسایی و معرفي مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری ، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره ، ایجاد فضای رقابتی ، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه ، اشتغالزائی ، یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات ؛ مهمترین اهداف پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است .

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید ، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک ، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده ، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

برگزاری یک همایش و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی کشورمان و تولید کنندگان ایرانی ، وارد مذاکره شوند.

پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته نسبت به سال گذشته از رشد حدود 40 درصدی برخوردار است و پیش بینی می شود این رقم تا زمان برگزاری نمایشگاه افزایش یابد.

به جرأت ميتوان اذعان کرد كه صنعت توليد در و پنجره ایران در ساليان اخير پيشرفتهاي چشمگير و حيرت انگيزي داشته است به گونه اي كه امروزه از محدوده يك صنعت كارگاهي صرف خارج شده و با بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات مدرن و سيستمهاي نرم افزاري و اتوماسيون صنعتي،‌ به عنوان كالايي كه محصول علم و فناوري است در اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد.

برگزاري پنجمين نمايشگاه تخصصي بين المللي در و پنجره در تهران ، با حضور شركتها و مؤسسات داخلي و خارجي كه در زمينه توليد، بازرگاني و خدمات مرتبط با اين گروه كالايي فعاليت دارند،گامي بلند و محکم برای ارائه نوآوريها و توليدات مدرن اين رشته از صنعت محسوب مي شود و مسلماً مورد استقبال شركت هاي ساختماني،شركت هاي انبوه ساز تعاونيهاي مسكن ، مجتمع هاي مسكوني و تجاري ،‌ هتلها و نيز عموم مردم به عنوان مصرف كنندگان نهايي اين محصولات ، واقع خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ، از فردا تا 2 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار