واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو منطقه 10 ، کلاس آموزشی با موضوع " شیوه های افزایش اعتماد به نفس" ویژه افراد معلول را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به همت واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 2 ، ویژه کانون معلولین کلاس آموزشی با موضوع " شیوه های افزایش اعتماد به نفس" برگزار شد. هدف از برگزاری این کلاس آموزشی آشنایی مخاطبین با تعریف اعتماد به نفس، تفاوت اعتماد به نفس و عزت نفس، نقش اعتماد به نفس در داشتن زندگی موفق،راههای تقویت اعتماد به نفس در افراد بویژه در معلولین بود.
 
در ادامه نیز ارائه تمرينهاي عملي در اين خصوص و پاسخدهی به سوالات مخاطبین در این زمینه هم توسط کارشناس مربوطه در خانه سلامت کارون جنوبی آموزش داده شد.  
 
   گفتنی است کلاس آموزشی مشاوره فردی معلولان با هدف آگاهی از تواناییهای نهفته فردی معلولان برای حل مشکلات زندگی با غلبه برافکار منفی و استفاده درست از استعدادهای کم توانان برای داشتن زندگی بهتر ،در خانه سلامت بریانک و مشاوره فردی معلولان با هدف کمک به فرد معلول که از امکانات کدام ارگانهایی می توانند استفاده کنند تابه این طریق بتوانند در جامعه حضور داشته باشند و به این صورت از افسردگی این عزیزان پیشگیری شود ،در خانه سلامت سلیمانی ، تیموری برگزارشد.
 
  همچنین به همت خانه سلامت زنجان جنوبی کلاس اموزشی زبان به منظور افزایش  توانمند سازی اعضا کانون معلولین و افزایش حضور مثبت  ایشان در جامعه برگزار شد.
 
شایان ذکر است این کلاسها به صورت مستمر در سرای محلات فوق الذکر با موضوعات متعدد بر پا می گردد.
برچسب ها: آموزش ، شیوه ، معلول ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار