یک میلیون و500 نفر ظرفیت سازی اعزام راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور شد

دبیر ستاد راهیان نور کشور در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: دور جدید اعزام زائران راهیان نور از استانهای کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب وغرب کشور از اول اسفندماه آغاز وتا پایان تعطیلات نوروز93 ، پیش بینی می شود، بیش از یک میلیون و500هزار نفر از این مناطق بازدید کنند.

نادر ادیبی افزود:هم اکنون در استان خوزستان برای اسکان بیش از 110هزار نفر در هرشبانه روز ظرفیت سازی شده و با آماده سازی مساجد، مدارس و حسینیه ها و دیگراماکن دولتی در این استان مشکلی برای اسکان زائران کاروان های راهیان نور نخواهد بود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته چهارمیلیون و 800هزار نفر از سراسر کشور در قالب قشرهای دانش آموزی، دانشجویی وخانوادگی از مناطق عملیاتی وجنگی جنوب، غرب وشمال غرب کشور بازدید کردند.

دبیرستادراهیان نور کشور ادامه داد: البته در طول سال نیز به تدریج اعزام کاراون های دانش آموزی ودانشجویی به مناطق جنگی جنوب وغرب کشور انجام می شود، اما اوج این اعزام ها از اسفندماه وایام منتهی به عیدنوروز انجام می شود.

ادیبی، احیا و بازسازی نقاط یادمانی و عملیاتی در غرب و شمالغرب کشور در دستور کار ستاد راهیان نور کشور قرار گرفته که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این نقصان جبران شود.



برچسب ها: اعزام ، مناطق ، جنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.