رئیس بهزیستی دشتستان از ارائه 155 خدمت متنوع توسط بهزیستی دشتستان به مددجویان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علیرضا هوشیار اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: تنوع خدمات این نهاد در چند سال اخیر بهبود چشمگیری داشته و این امر موجبات رضایتمندی جامعه هدف را فراهم کرده است.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: بهزیستی دشتستان به طور مستمر و غیرمستمر به 4 هزار و 500 خانوار در قالب 14 هزار نفر در دشتستان خدمات‌رسانی می‌کند.

هوشیار از ارائه 155 خدمت متنوع توسط بهزیستی دشتستان به مددجویان خبر داد و تصریح کرد: خدمات متنوع و باکیفیتی در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، ورزشی، توانمندسازی و ... به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌دهیم و تلاش خود برای رضایتمندی صد در صدی این عزیزان به کار گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند و امیدواریم شاهد ادامه تحصیل تمام مددجویان باشیم.

رئیس بهزیستی دشتستان ابراز داشت: سرکشی از مددجویان در دستور کار مدیران بهزیستی دشتستان است و در تمام ایام سال در این مسیر گام برمی‌داریم.

هوشیار گفت: اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش و معلولان و سایر افراد تحت پوشش در دستور کار بهزیستی است و از تمام ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

وی از اجرای طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی توسط مددجویان بهزیستی دشتستان خبر داد و گفت: در سال جاری طرح‌های متنوعی که بیشتر در حوزه مشاغل خانگی است برای اشتغال مددجویان اجرایی شده و این روند تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/م
برچسب ها: عسلویه ، دشتستان ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.