"ذبیح الله مجاهد" سخنگوی گروه طالبان جمعه شب در پیامی مسولیت حمله انتحاری یک عضو این گروه در مقابل رستوران اتباع خارجی در منطقه دیپلمات نشین وزیر اکبرخان کابل پایتخت افغانستان را بر عهده گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ یک عامل انتحاری حدود ساعت 19 جمعه به وقت محلی بمب همراه خود را برای هدف قرار دادن اتباع خارجی منفجر کرد که بر اثر آن 14 نفر کشته و شماری زخمی شدند.
"صدیق صدیقی " سخنگوی وزارت کشور افغانستان در گفتگو با خبرنگاران با تایید این حمله انتحاری گفت: یک عامل انتحاری بمب همراه خود را مقابل رستورانی در منطقه وزیر اکبر خان منفجر کرد.
سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت: اوضاع تحت کنترل است و نیروهای امنیتی منطقه را به محاصره کامل خود در آورده اند و برای اطمینان از نبود همدستان این تروریست، در حال پاکسازی محل حادثه هستند.
ظاهر ظاهر فرمانده پلیس کابل نیز به خبرنگاران گفت: شلیک های پراکنده هوایی که گاهی به گوش می رسد تاکتیکی است و نیروهای امنیتی و پلیس تلاش
می کنند با این اقدام در صورت عکس العمل همدستان احتمالی عامل انتحاری، با وی مقابله کنند.
ایوب سالنگی معاون امنیتی وزارت کشور افغانستان نیز با حضور در محل حادثه به خبرنگاران گفت: اوضاع تحت کنترل است و نیروهای امنیتی برای بررسی همه جانبه منطقه در حال بازرسی اطراف محل رویداد هستند.
نیروهای امنیتی و پلیس افغانستان با محاصره منطقه از نزدیک شدن خبرنگاران به محل انفجار جلوگیری می کنند.
برچسب ها: کابل ، طالبان ، حمله ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار