مدل Pavilion 231 این لپ‌تاپ که به پردازنده‌ای قدرتمند و کارت گرافیکی قوی مجهز است، گزینه مناسبی برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای است. 0txوG4 از لپ‌تاپ‌های تازه وارد و محبوب HP در بازار داخلی است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛نوت‌بوک مذکور دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازندهINTEL CORE I7-2.2 GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 750 گیگابایت است. کارت گرافیکی این نوت‌بوک تازه وارد هم Radeon HD 7670 AMD با ظرفیت حافظه دو گیگابایت است.


نوت‌بوک جدید «HP» برای گیمرها +قیمت



 تجهیز به وب کم HP TrueVision HD Webcam with integrated digital microphone، اسپيکر داخلي دو باند به همراه ساب ووفر، تاچ پد مالتي‌تاچ با دکمه خاموش و روشن، صفحه كليد بدون اعداد مجزا و... از دیگر ویژگی‌های این نوت‌بوک است. 

نوت بوک مذکور به شبکه LAN: Integrated 10/100 BASE-T Ethernet LAN، شبکه بی‌سیم Wireless، دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، پورت HDMI، پورت Ethernet و یک ورودی میکروفون و... مجهز است. این نوت‌بوک همچنین به باتری شش سلولی با آداپتور w AC power adapter 90 مجهز است. 

لپ تاپ مذکور با قیمتی در حدود دو میلیون و 520 هزار تا دو میلیون و 600 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است و به دلیل قیمت مناسب و قابلیت‌های فنی مطلوب مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار