چگونه توجه دیگران را به خود جلب کنیم؟

یک کار‌شناس امور اجتماعی گفت: برای داشتن روابط اجتماعی و کاری موفق باید قدرت توجه‌مان را در ارتباط با افراد تقویت کنیم.

شهرانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جذابیت داشتن مستلزم این است که با تمام وجود به طرف مقابل خود توجه نشان داده و در هنگام شنیدن باید تمام قد حواسمان به طرف مقابل باشد.  
 
این کار‌شناس امور اجتماعی افزود: برای اینکه در روابط اجتماعی و شغلی موفق باشیم، باید قدرت توجه‌مان را در زمان ارتباط با افراد چه در محیط کاری و چه در بین فامیل، تقویت کنیم، زیرا که ما هرچه قدرت توجه‌مان را در زمان ارتباط با افراد چه در محیط کاری و چه در بین فامیل، تقویت کنیم، زیرا که ما هرچه قدرت توجه‌مان در زمان صحبت کردن با دیگران بهتر باشد، در روابط خود با دیگران انسانی محترم‌تر خواهیم بود.  
وی ادامه داد: رفتار ما و زبان بدن برای بالابردن قدرت توجه باید به گونه‌ای باشد که به شنونده نشان دهد که به طور کام به گفته‌های او متمرکز هستیم و تک تک جملات گوینده برای ما بسیار اهمیت دارد.  
 
شهرانی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم قدرت توجه را در بین دیگران زیاد کنیم، باید سراپا به سخنانشان گوش داده و از آن‌ها به خاطر حضورشان در گفتگو با ما قدردانی کرده و نکته آخر اینکه در موقع صحبت مستقیم به چهره‌اش نگاه کنیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: چگونه ، توجه ، دیگران ، جلب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۹:۵۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
سلام
ممنون بابت اطلاعات تون اما کامل و مفصل نبود .
مرسی !
آخرین اخبار