مدیر اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 12، از احداث تندیس ابن سینا در این منطقه خبر داد.

حمید رضا کفایی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث تندیس ابن سینا در پل چوبی و دروازه شمیران منطقه 12 دردستورکار اداره زیبا سازی شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور گرامیداشت ابن سینا دانشمند و فیلسوف بزرگ ایران در دروازه شمیران پایین تر از پل چوبی در دست اجرا است.  
 
کفایی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی اداره زیبا‌سازی شهرداری منطقه 12 اقدام به نصب تندیس ابن‌سینا در دروازه شمیران پایین تر از پل چوبی می کنند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه تندیس ابن سینا همزمان با هفته وحدت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)  در دروازه شمیران پائین تر از پل چوبی از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
کفایی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره زیبا سازی شهرداری منطقه 12 افزود: آذین‌بندی و نورپردازی معابر، محلات، مساجد و امامزادگان منطقه 12، آماده سازی بازار بزرگ تهران در هفته وحدت، برپایی ایستگاه صلواتی درمحلات 13 گانه منطقه 12، از اقدامات دیگر اداره زیباسازی شهرداری این منطقه است. 

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: تندیس ، احداث ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار