رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه 3، از اجرای طرح بسته‌های تشویقی عوارض پایدار شهری در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل نوری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بسته‌های تشویقی عوارض پایدار شهری ویژه شهروندان منطقه 3 دردستور کار اداره درآمد شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با توجه به استقبال بالای شهروندان درپرداخت به موقع قبض‌های عوارض پایدار شهری از جمله نوسازی، کسب، پیشه، بهای مدیریت خدمات پسماند، عوارض خودرو و موتور سیکلت در دست اجرا است.  
نوری با اشاره به نحوه‌ اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندانی که تا کنون موفق به پرداخت عوار    ض پایدار شهری نشده‌اند، با پرداخت قبوض عوارض پایدار شهری تا پایان سال می‌توانند از بسته‌های تشویقی استفاده کنند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح بسته‌های تشویقی عوارض پایدار شهری، اهدای 10 درصد جایزه خوش حسابی به شهروندان، اهدای 22 درصد جایزه خوش حسابی به شهروندان که تا پایان سال اقدام به پرداخت بدهی ملک خود کنند از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
نوری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 3 افزود: برگزاری قرعه کشی بزرگ شهرداری منطقه 3 بااهدای جوایز نفیس 2 هزار و 25 هدیه در دی ماه سال 92 با اعمال 10 درصد بخشودگی عوارض پایدار شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 3 است. 

انتهایپیام/
برچسب ها: تشویقی ، شهردار ، عوارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار