30 معتاد که با جعل کارت نیروی انتظامی خود را ماموران مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده از معتادان پست گمرک غرب اخاذی و زورگیری می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران: در پی چندین مورد زورگیری و حضور غاصبین عناوین در محدوده گمرک غرب، خلیج فارس و آزادگان ماموران کلانتری 151 یافت‌آباد گشت‌های هدفمند خود را در این محدوده‌ها آغاز کردند.
 
در یکی از این شب‌‌ها ماموران کلانتری در حال تردد در پشت گمرک غرب بودند که ناگهان یک خودرو سه سرنشین را  مشاهده کردند که درحال بالا و پایین کردن خیابان است.
 
ماموران سریعا خودرو را متوقف کرده و در بازرسی بدنی از سرنشینان خودرو تعدادی عابر بانک متعلق به غیر، تعدادی گوشی همراه، تعدادی کارت شناسایی و همچنین یک قبضه چاقو و یک کارت جعلی نیروی انتظامی پیدا کردند.
 
در حالی که از ظاهر متهمان مشخص بود که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند ولی باز هم یکی از متهمان به ماموران گفت که از ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران است که سریعا طی استعلامی مشخص شد که گفته‌ی متهم کذب است.

در نهایت 3 متهم پس از اعتراف به ده‌ها مورد زورگیری و اخاذی از معتادان به کلانتری منتقل شدند. 

کلانتر 151 یافت‌آباد سرهنگ حسین ذکایی‌خو درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: همچنین در بازرسی که از خودروی متهمان در حیاط کلانتری صورت گرفت تعدادی دوربین شکاری، یک عدد باطوم، یک عدد تیغ، یک عدد اسپری اشک‌آور و یک عدد ترازوی دیجیتال کشف و ضبط گردید.

به گفته ذکایی خود متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند. . .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان مولازاده مسکینی
۲۲:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
ما هیچ حدی نداریم ولی من پیشنهاد می کنم. هر چند وقت یک بار نیروی انتظامی یا بسیج ایست بازرسی در تمامی ورودی ها و خروجی های شهر های بزرگ مثل تهران در پنج شنبه وجمعه ها هر هفته بذاره می توانند مملکت را از نظر امنیت حفظ کنه! (با تشکر از برادران نیروی انتظامی و برادران بسیجی)
Iran (Islamic Republic of)
ایمان مولازاده مسکینی
۰۷:۳۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
باید نیروی انتظامی و سایر نیرو ها مثل بسیج و... با یکدیگر همکاری کنند تا امنیت ملی برقرار شود.