مدیر اداره تربیت بدنی آقایان شهرداری منطقه15 از کسب مقام قهرمانی مسابقات بدمینتون کارکنان مناطق22 گانه شهرداری تهران در این منطقه خبر داد.

علی خسروی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نیما دارین از کارکنان شهرداری منطقه15 موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات بدمینتون کارکنان شهرداری تهران برای سومین سال متوالی شده است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این مسابقات با حضور 70 نفر از کارکنان مناطق22 گانه و سازمان‌های مرتبط با شهرداری تهران در دی ماه سال92 برگزار شد.

خسروی با اشاره به نحوه‌ی اجرایی این مسابقات گفت: در این دور از مسابقات کارکنان مناطق22 گانه شهر تهران به میزبانی شهرداری منطقه21 دردی ماه سال جاری به رقابت با یکدیگرند پرداختند.
وی با اشاره به برگزیدگان مسابقات بدمینتون کارکنان مناطق22 گانه شهرداری شهر تهران گفت: در این مسابقات نیما دارین از منطقه15 صاحب مقام قهرمانی، موسی زمانی از منطقه21 مقام دوم و محسن سوریان از منطقه18 مقام سوم شدند.
 
خسروی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این دور از مسابقات افزود: برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بدمینتون کارکنان مناطق22 گانه شهر تهران با اهدای لوح تقدیر،مدال و جوایزی به رسم یاد بود از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مقام ، قهرمان ، خسروی ، شهردری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار