مرد جنایتکار وقتی متوجه ارتباط پنهانی همسرش با مرد غریبه شد، سناریوی هولناکی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، هفتم مهر سال 91 مردی هراسان در تماس با پلیس از کشف جسد مرد جوانی در یک کمد چوبی در یک پارکینگ متروکه خبر داد.

پس از این تماس تیمی از کارآگاهان در محل جنایت حاضر شده و در بررسی های خود دریافتند، حدود یک هفته از زمان قتل می گذرد و عاملان جنایت پس از کشتن مرد ناشناس جسد او را به آنجا منتقل کرده بودند. 

پزشک جنایی هم علت مرگ را اصابت ضربات مرگبار به سر و صورت مقتول اعلام کرد. با  تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران در نخستین گام برای شناسایی هویت مقتول به بررسی پرونده افراد فقدانی پرداختند. 

تیم پلیسی در جریان بررسی های خود با پرونده مردی به نام یاسر رو به رو شدند که یک هفته قبل خانواده اش با مراجعه به پلیس آگاهی ناپدید شدن مرموز او را گزارش داده بودند. با توجه به شباهت مقتول با یاسر کارآگاهان از خانواده مرد جوان خواستند با مراجعه به پلیس آگاهی جسد را شناسایی کنند. 

خانواده یاسر نیز با مشاهده جسد ، پسر خود را شناسایی کردند. با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. 

ردیابی تماس های مقتول نشان داد، او با زنی به نام مهرنوش ارتباط پنهانی دارد که مهرنوش به همراه همسرش به نام حسین شناسایی و دستگیر شد. متهمان در همان ابتدا به ارتکاب جنایت اعتراف کردند.

مهرنوش در بازجویی ها گفت: با مقتول در خیابان آشنا شدم. همسرم با من رفتار خوبی نداشت و این موضوع باعث شد ارتباط من و یاسر جدی شود. ما به صورت تلفنی ارتباط داشتیم. پس از مدتی همسرم متوجه این رابطه شد و مرا مجبور کرد یاسر را به خانه مان دعوت کنم. بعد هم با همدستی برادرش نقشه قتل او را اجرا کرد.

حسین نیز به ماموران گفت: چندی قبل متوجه ارتباط پنهانی همسرم با یاسر شدم. به همین خاطر از مهرنوش خواستم مرد جوان را به بهانه ای به خانه مان دعوت کند. موضوع را با برادرم به نام در میان گذاشتم. روز حادثه یاسر به تصور اینکه همسرم تنهاست وارد خانه شدم . من و برادرم در یکی از اتاق ها مخفی شده بودیم. وقتی یاسر وارد اتاق شد ما هم وارد شدیم. او با دیدن ما دچار وحشت شد و سعی کرد فرار کند.ما هم او را به شدت کتک زدیم که باعث مرگش شد. سپس به دوستانش پیامک زده و از آنها خواستیم 500 هزار تومان به حساب یاسر واریز کنند که 200 هزار تومان آن را برداشت کردیم.یک هفته جسد را در خانه مخفی کرده و سپس آن را در داخل کمدی قرار داده و به پارکینگ منتقل کردیم.

مهرنوش و حسن نیز در ادامه اعترافات حسین را تائید کردند که پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مرد جنایتکار و همدستانش به زودی در شعبه 113 دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار