نظری در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ثبت پیامهای شهروندان درنرم افزارهای جدید سامانه 1888 منطقه 3 در دستور کار سامانه 1888 شهرداری این منطقه قراردارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور دسترسی آسان مسئولان و مدیران شهرداری منطقه 3 به تمامی پیامهای شهروندی در سامانه 1888 از طریق نرم افزار جدید این سامانه و رسیدگی به پیامهای شهروندان در دست اجراست.
نظری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح تمام پیامهای شهروندان از طریق نرم افزار جدید سامانه 1888 به منظور رسیدگی به مسئولان متصل خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ثبت پیامهای شهروندان در نرم افزار جدید سامانه 1888 شهرداری منطقه 3 رسیدگی به پیامهای شهروندان در سامانه 1888 و رفع مشکلات شهروندان در مدت زمان 10 روز از اقدامات اجرایی این طرح است.
نظری در پایان با اشاره به لزوم اجرای این طرح در سامانه 1888 شهرداری منطقه 3 افزود: ارسال پیامهای شهروندان به زیرمجموعه و نظارت بر روند پاسخگویی این پیام ما در واحد بالادستی، ارسال خودکار و اطلاعات تکمیلی به پیام از طریق ارتباط با سایر بانکهای اطلاعاتی موجود در شهرداری منطقه 3، ثبت و ذخیره اقدامات انجام شده بر روی پیام، تشخیص دقیق زمان رسیدگی به پیام از قابلیتهای نرم افزار جدید سامانه 1888 در شهرداری منطقه 3 است.
انتهای پیام/