چهارمين نمايشگاه برترين هاي مبلمان و لوستر هدکس2014 با تخفيف ويژه پايان سال از روز شنبه در محل دائمي نمايشگاه هاي برترين هاي ايران برگزار مي شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري نمايشگاه ، رامين سميع زاده دبير انجمن صنفي مبلمان و دکوراسيون گفت : در اين نمايشگاه آخرين طرح ها و دستاوردهاي حوزه مبلمان و دکوراسيون شامل انواع مبلمان منزل اعم از مدرن و کلاسيک، انواع صندلي و ميز ناهارخوري، سرويس خواب، ويترين، کالاي خواب، لوستر و روشنايي و انواع تزئينات داخلي منزل ارائه مي شود.

عرضه بخش عمده اي از اين کالاها به عنوان کيفي ترين محصولات حال حاضر کشور با تخفيف هاي 5 تا 20 درصدي همراه است.

مدير نمايشگاه "هدکس 2014" با اشاره به اينکه اين نمايشگاه هر روز از ساعت 10 تا 20 پذيراي حضور علاقه مندان و عموم خواهد بود ، تصريح کرد : اين نمايشگاه با شعار احترام به پيشکسوتان صنفي ، اعتماد به جوانان دانشگاهي و در مسير ايجاد ارتباط پويا ميان صنعت و دانشگاه با حضور نشان هاي برتر مبلمان و لوستر در فضايي استاندارد و با امکانات کافي برگزار مي شود.

دبير انجمن صنفي مبلمان و دکوراسيون گفت: با توجه به تثبيت نسبي نرخ ارز، بازار مبلمان نيز به آرامش رسيده است و شاهد رونق اين بازار خواهيم بود.

سميع زاده در باره فعاليت هاي انجمن در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه گفت : در حاشيه نمايشگاه هدکس و در قالب مسابقه سراسري طراحي مبلمان با رويکرد ايراني، نمونه هاي مبلمان ساخته شده دانشجويان رشته هاي طراحي صنعتي و طراحي مبلمان به نمايش در مي ايد و توليدکنندگان مبلمان مي توانند با تعامل و بکارگيري متخصصان طراحي صنعتي در کارخانه هاي خود، شکاف و فاصله صنعت در دانشگاه را کاهش دهند.

اين روند ضمن حل مشکل جذب نيروي متخصص در واحدهاي توليدي و ارتقاي سطح اشتغال در داخل کشور، در جهت توليد مبلمان با ذائقه و نياز ايراني هم موثر خواهد بود.

سميع زاده ادامه داد: به منظور آمادگي رقابت با طراحان و توليدکنندگان در عرصه هاي بين المللي و در مسير حضور قدرتمند در فضاي فناوري ارتباطات و اطلاعات ICT ، مسابقه نرم افزاري طراحي مبلمان و دکوراسيون با رويکرد بکارگيري نمادها و آرايه هاي معماري ايراني برگزار مي شود.

اسامي برندگان مسابقه پس از ارزيابي هيئت داوران در نمايشگاه هدکس 2014 اعلام و جوايز ارزنده اي نيز داده مي شود.

دبير انجمن صنفي مبلمان و دکوراسيون برگزاري همايش  آموزشي رايگان در طول دوره نمايشگاه را از ديگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: بازديدکنندگان اعم از عموم مردم ، دانشجويان و علاقه مند به مباحث تئورريک و اصول عملي در حوزه مبلمان، دکوراسيون، معماري و روشنايي مي توانند به طور رايگان از آن استفاده و پس از اتمام دوره ، گواهينامه معتبر دريافت کنند.

سميع زاده گفت : چهارمين نمايشگاه برترين هاي مبلمان منزل و لوستر "هدکس 2014" تا روز جمعه 4 بهمن در محل دائمي نمايشگاه هاي برترين هاي ايران واقع در چهارراه يافت آباد بازار مبل ايران شماره 3 برقرار خواهد بود.
برچسب ها: مبلمان ، لوستر ، تزئینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مرتضی
۱۷:۲۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سلام
سایت خوب و کارامدی دارید
مجموعه اریانا با بیش از 10 سال سابقه در طراحی و تولید مبلمان خانگی در سبک های راحتی وکلاسیک فعالیت دارد..
لذا خواشمندم از طریق ادرس اینترنتی این مجموعه .ما را در جریان کامل نمایشگاه های دوره ای قرار دهید.
همکاری با شما ارزوی قلبی ما است.
09354040277 یعقوبی
آخرین اخبار