سرمربی استقلال گفت: بازی فردا به لحاظ فنی از اهمیت فراوانی برخوردار است و از رویانیان بخاطر حضور در تمرین استقلال تشکر می‌کنم و از رییس جمهور درخواست می‌کنم به بلاتکلیفی پرسپولیس و استقلال خاتمه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور قطع فردا یک بازی حساس پیش‌رو داریم که از اهمیت فراوانی برخوردار است. این بازی سه امتیاز دارد ولی برای تماشاگران هر 2 تیم این بازی بسیار حساس است زیرا این 2 از مدت‌ها پیش رقبای سنتی همدیگر بوده‌اند.

وی در ادامه افزود: قطعاً فردا یک بازی خوب را به نمایش می‌گذاریم که رضایت هواداران را جلب کنیم در خصوص بازیکنان هم باید اعلام کنم ترکیب‌مان کامل است و با تلاش پزشکان، غلام‌نژاد نیز می تواند در بازی فردا حضور داشته باشد.



قلعه‌نویی در خصوص حضور رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین استقلال عنوان کرد: از رویانیان تشکر می‌کنم ما باید به دنبال قشنگی‌ها و زیبایی‌های فوتبال باشیم یک بازی فوتبال 90 دقیقه‌ است و تمام می‌شود ما باید اخلاق را سرلوحه‌ی تمامی رشته‌های ورزشی قرار دهیم. ما به دنبال حرفه‌ای شدن هستیم و همانند کشورهای صاحب نام فوتبال، مدیرعاملان 2 تیم باید در کنارهم بنشینند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بیانیه‌های منتشر شده تصریح کرد: هر بیانیه‌ای که منتشر شده تمام شده است. فتح‌الله‌زاده و رویانیان هر 2 از مدیران بااخلاق کشورمان هستند و جزو سرمایه‌های ارزشمند فوتبال کشورمان هستند من به رویانیان پیشنهاد دادم که در سال آینده 2 بازی بین دو تیم به جهت کارهای خیریه انجام داده شود.



وی با اشاره به بازی پیش رو تیمش مقابل پرسپولیس تاکید کرد: فردا بازیمان یک بازی فنی است و ما هم مثل تمام هواداران دوست داریم که بازی، گل داشته باشد فراموش نکنیم بعضی بازی‌های ما شش گله و بعضی دیگر از بازی‌های ما گل‌های زیادی داشته است اما بدانید من فوتبال هجومی را در دستور کارم قرار خواهم داد اما این شرایط است که بر نتیجه بازی تاثیر می‌گذارد من و دایی بازی هجومی را دوست داریم و هر 2 برای یک فوتبال زیبا پا به میدان خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه داد: بازی استقلال – پرسپولیس بازی جدولی نیست و اگر تیمی در رده‌های پایین جدول قرار گیرد نشان از باخت وی در بازی دربی نخواهد بود. درست است یک هفته قبل از بازی دربی اگر تیمی برنده باشد آرامش بیشتری خواهد داشت ولی این‌ها تا زمانی است که سوت بازی به صدا در می‌آید ولی نتیجه‌ی بازی دربی هیچ ربطی به جایگاه جدولی دو تیم ندارد فراموش نکنید بعضی وقت‌ها پرسپولیس در رده‌های میانی جدول بوده است اما برنده ی بازی دربی شده است.

قلعه نویی در خصوص بازیکنان جدا شده نیز گفت: هر بازیکنی که یک روز برای استقلال بازی کند زحمت کشیده است و جای بسی تقدیر دارد برای بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم و البته باید اعلام کنم دعوت‌نامه برای دو بازیکن دیگر هم ارسال شده است من نمی‌دانم چرا این پیشنهادها برای تیم ما می‌آید. الحمدالله بازیکنان ما روز به روز کم‌تر می‌شوند و دلیل مشکلات گذری تیم ما هم همین است .



قلعه‌نویی با درخواست از هواداران تاکید کرد: امیدوارم هواداران استقبال خوبی از بازی دربی به عمل آورند من از آن‌ها می‌خواهم به تشویق تیم خودشان بپردازند و اعتقادم این است که با فوتبال بتوانیم از آسیب‌های جامعه جلوگیری کنیم.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اوضاع دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هنوز وضعیت 2 تیم استقلال و پرسپولیس مشخص نیست از رئیس وزارت ورزش و رئیس جمهور می‌خواهم به وضعیت پرسپولیس و استقلال نگاه ویژه‌ بیندازند و تکلیف 34 ساله این دو تیم را مشخص کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم که در نهایت رضایت همگان را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۲:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۲
فقط 4444444444444444444444
Iran (Islamic Republic of)
اس اس سرور لنگ
۱۶:۰۱ ۲۶ دی ۱۳۹۲
من مطمئنم که فردا استقلال با تمام وجودش بازی می کنه و حتی با وجود تمام مشکلاتی که هست بازی رو می بریم. پرسپولیسیا منتظر سوپرایز ما باشید
آخرین اخبار