مدیر اداره خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های زنان در این منطقه خبر داد.

مهرآفرین فخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زنان در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره مجامع خدمات، رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری این منطقه خبر داد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با توجه به این که منطقه 12 در بافت فرسوده و محله قدیمی تهران واقع شده دارای فضاهای بی‌دفاع شهری بسیار است. این فضاها بستر مناسبی برای گسترش آسیب‌های زنان در محلات 13 گانه منطقه 12 است.  
 
فخاری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اجتماعی و کارشناسان اجرایی اداره جامع خدمات؛ رفاه و مشارکت‌های اجتماعی با حضور در محلات 13 گانه منطقه 12 و فضاهای بی‌دفاع شهری اقدام به شناسایی جمع آوری بانوان بی‌خانمان خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شناسایی و جمع آوری بانوان بی‌خانمان در محلات 13 گانه و فضاهای بی‌دفاع شهری منطقه 12، معرفی بانوان بی‌خانمان به سازمان بهزیستی، برگزاری دوره و کارگاه‌های پیشگیری از آسیب زنان در سراهای محلات 13 گانه این منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
فخاری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: شناسایی و اصلاح فضاهای بی‌دفاع شهری در محلات 13 گانه منطقه 12، توزیع اقلام اموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی پیرامون پیشگیری از آسیب‌های زنان در محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.  
انتهای پیام/
برچسب ها: زنان ، اسیب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار