معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 18 از اجرای طرح بهسازی املاک معارض در این منطقه خبر داد.

رحمانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح بهسازی و مرمت املاک معارضی در محلات منطقه 18 در دستور کار معاونت فنی و عمران شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور هم سطح سازی معابر مقابل املاک معارضی و عقب نشینی شده در محلات منطقه 18، کاهش ترافیک، سهولت تردد و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.  
 
رحمانی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک شهرداری نواحی 7 گانه منطقه 18 به منظور بهسازی و مرمت و روکش آسفالت و هم سطح سازی معابر مقابل املاک معارض و عقب نشینی شده در محلات منطقه 18 در آماده باش کامل‌اند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: مرمت و بهسازی روکش آسفالت معابر مقابل املاک معارض و عقب نشینی شده با مترا‍ژ 750 متر مربع در محلات منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
رحمانی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: مرمت و بهسازی معابر اصلی، محلات و بزرگراههای منطقه 18، احداث شبکه بزرگراهی سعید آباد و بهار، احداث سرای محله یافت آباد از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: املاک ، معارض ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار