معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 19، از احداث ایستگاه‌های اتوبوس در معابر اصلی این منطقه خبر داد.

زلفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث ایستگاه‌های اتوبوس در معابر اصلی و خیابان‌های واقع در محدوده منطقه 19 در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور دسترسی آسانتر شهروندان به سرویس دهی حمل‌ونقل عمومی، در کمترین زمان موجود با احداث ایستگاه‌های اتوبوس در معابر اصلی و خیابان‌های منطقه 19 در دست اجرا است. 

زلفی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 19، اتوبوسرانی منطقه 19 و منطقه 7 اتوبوسرانی در منطقه 19 با آماده باش اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک نواحی 5 گانه این منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث ایستگاه‌های اتوبوس در معابر اصلی و خیابان‌های منطقه 19، از جمله احداث خط جدید اتوبوس در خیابان سهیل شمالی از اقدامات اجرایی این طرح است.

زلفی در پایان با اشاره به راه اندازی خط جدید اتوبوس در خیابان سهیل شمالی منطقه 19 افزود:
خط جدید اتوبوس در خیابان سهیل شمالی منطقه 19 به منظور دسترسی آسانتر شهروندان در مجتمع‌های مسکونی خیابان سهیل شمالی، شهرک بخارایی و نعمت آباد در غرب خیابان طالقانی در آینده‌ای نزدیک احداث و راه اندازی خواهد شد. 

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: احداث ، زلفی ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.