مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18، از انتقال صنف لاستیک فروشان در محلات این منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح انتقال صنف لاستیک فروشان  از محلات منطقه 18 به خارج از بافت مسکونی در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش آلاینده های زیست محیطی رفع سد معبرهای موجود، افزایش چشم اندازهای بصری، ارتقای سلامت شهر ، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
علیزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18، با حضور به  جمع آوری و انتقال این صنف به خارج از محدوده بافت مسکونی خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرای این طرح گفت: انتقال صنف لاستیک فروشان در محلات منطقه 18 به خارج از بافت مسکونی از جمله جمع آوری و انتقال صنف لاستیک فروشان در محلات شمس آباد و 17 شهریور واقع  در ناحیه 4 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم در منطقه 18 به خارج از بافت مسکونی ، بازبینی 53 پرونده دارای بند 20 شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، صدور 14 اخطاریه به مالکان کارگاه ها و صنوف مزاحم شغلی در زمینه های سد معبر وآلایندگی  محیط زیست، توزیع صدها بروشور با موضوع آشنایی با وظایف شرکت ساماندهی و مشاغل شهر تهران  ویژه شهروندان در محلات منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: انتقال ، لاستیک ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار