بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: پرسپولیس را قلبا دوست دارم و آرزوی من به عنوان بازیکن گسترش فولاد این است، این تیم برنده شود.

میثم نقی‌زاده، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شهرآورد پایتخت اظهار داشت: دربی سنتی استقلال، پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد ولی این دیدار یک بازی ویژه و خاص است و این بر حساسیت بازی می‌افزاید.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: دربی حساسیت منحصر به فردی دارد و امیدوارم شاهد یک دربی جذاب و خوب باشیم و آرزوی من این است که پرسپولیس در این بازی برنده شود.

نقی‌زاده در خصوص پرسپولیس هم تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است که با به خدمت گرفتن بازیکنانش عملاً متحول شده است و امیدوارم هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر قهرمان شود.

وی در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و در این هفته‌ها نتایج خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدوارم تا پایان فصل هم بتواند ادامه پیدا کند.

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ادامه داد: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم ولی امیدوارم با حضور مهدی تارتار که یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است بتوانیم نتایج بهتری را بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، جمعه ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اسلامی
۱۴:۱۳ ۲۶ دی ۱۳۹۲
یاشاسین
آخرین اخبار