پیشکسوت تیم فوتبال کشورمان اظهار داشت: دربی جمعه نبرد تیم های جوان است و به نظرم بازی فردا تماشاگرپسند برگزار شود.

سید هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من بازی فردا متأسفانه فکر نمی‌کنم که بازی خوبی در بیاید. با توجه به شرایطی که در جدول می‌بینم مسلما بازیکنان حساس‌تر و با احتیاط بیشتری بازی خواهند کرد ولی همه انتظار دارند نتیجه‌ای که در آن رقم می‌خورد مساوی نباشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص زیبا نبودن اکثر دربی‌ها افزود: بازی‌های استقلال و پرسپولیس به خاطر حساسیت زیادی که دارند و انتظارات تماشاگران زیبا نمی‌شود. هواداران دو تیم از تیمشان انتظار برد دارند و دوست ندارند تیم محبوبشان در مقابل حریف دیرینه‌اش شکست بخورد و همین مسئله حساسیت بازی را دو چندان می‌کند و باعث می‌شود که کیفیت بازی پائین بیاید.

طباطبایی در ادامه تصریح کرد: بازی فردا نسبت به دربی‌های گذشته خیلی متفاوت‌تر است. استقلال به واسطه بازیکنان با تجربه‌ای که دارد می‌تواند بازی را کنترل کند و در طرف مقابل پرسپولیس جوان‌تر است و از نیروی جوانی‌اش سود می‌برد. استقلال با برد در این مسابقه می‌تواند فاصله‌اش را با تیم دوم و سوم لیگ بیشتر کند و به قهرمانی نزدیک‌تر شود و یک گام بلند به سمت قهرمانی بردارد.

پرسپولیس هم با برد می‌خواهد فاصله‌اش را با استقلال کم کند. ولی من فکر نمی‌کنم که این بازی برنده‌ای داشته باشد و به دلیل حساسیت زیاد به احتمال خیلی زیاد کیفیت خوبی هم خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اگر این بازی برنده‌ای داشته باشد، آن برنده استقلال باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جدول ، بازیکنان ، احتیاط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار