مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: در این راستا، ‌بیمارستان صحرایی در یکی از شهرستان‌های زاوه، استان خراسان رضوی راه‌اندازی شد.

جلالی، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: تاکنون ۴ بیمارستان صحرایی به همت بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی راه‌اندازی شده است. 

وی به راه‌اندازی برنامه‌های این بیمارستان‌های صحرایی اشاره کرد و افزود: از برنامه‌های این بیمارستان‌های صحرایی، آموزش چهره به چهره سالک، ارائه خدمات به زائران پیاده همچنین اعزام تیم‌های آموزشی و درمانی به روستا‌ها این استان است. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: در این راستا، بسیاری از پزشکان به صورت داوطلبانه مطب‌های خود را به مدت یک هفته تعطیل می‌کنند و آماده خدمت رسانی در این بیمارستان‌ها هستند. 

جلالی، از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، در شهرستان زاوه این استان خبرداد و گفت: در این شهرستان به دلیل نبود بیمارستان و انتقال بیماران جهت درمان به منطقه تربت حیدریه، بنابراین اقدام به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این شهرستان کرده‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه، بر روی ۱۰۰ نفر از ساکنان شهرستان زاوه اقدامات درمانی صورت گرفته خبر داد و اظهار داشت: در این راستا بر روی ۱۰۰ نفر از ساکنان این شهرستان خدمات اکو و قلب انجام شده است که در صورت نیاز ارجاع داده شده‌اند و همچنین به کودکانی که از لحاظ بینایی ضعیف بوده‌اند عینک رایگان داده شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار