مهران رجبی گفت: صداوسیما باید با تهیه و پخش فیلم و آثار هنری،وقف را در جامعه تبلیغ و نهادینه کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهران رجبی کارشناس ارشد گرافیک و بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به جایگاه وقف در جامعه آن را توشه ماندگار انسان‌های واقف و خیر در تمام دوران‌های تاریخی دانست و افزود: وقف تنها مالی است که برای صاحب آن تا پایان عمر و پس از مرگ باقی خواهد ماند. وی ادامه داد: همانطور که در صداوسیما، تیزرهایی برای تبلیغ چیپس و پفک در نظر گرفته می‌شود، باید برنامه‌ها و تیزرهای چند ثانیه‌ای برای موضوع وقف در نظر گرفته شود.

رجبی در بخش دیگری اشاره به اینکه، سازمان اوقاف و امور خیریه باید نسبت به اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان این سازمان، اطلاع رسانی‌های بیشتری داشته باشد، ادامه داد: باید مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه از محل درآمد اوقاف هزینه‌ای برای گسترش و نهادینه کردن وقف اختصاص دهند.

این هنرمند در ادامه تصریح کرد: باید احوال موقوفات، منطبق با نیازهای روز جامعه مدیریت و جهت دهی شود.

وی، به ثروتمندان و افراد مرفه جامعه توصیه کرد که اگر در اثرات و فواید مثبت وقف اطلاعی ندارند، از واقفان و خیران در این زمینه کسب اطلاع کنند، چرا که در غیر این صورت بزرگترین و عظیم‌ترین ثواب اخروی و دنیایی را از دست خواهند داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، هزینه ، تبلیغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار