نشست قرعه کشی "ویلای من"؛

مهران مدیری: لطفا پرونده فیلم‌های نمایش خانگی را ببندید/ برنده "ویلای من" مشخص شد

مهران مدیری در نشست قرعه‌کشی "ویلای من" گفت: ساخت مجموعه‌های "ویلای من"، "قهوه تلخ" به پایان رسیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ ظهر امروز نشست رسانه‌ای قرعه‌کشی "ویلای من" اثر تولید شده در نمایش خانگی با حضور "مهران مدیری" (کارگردان) و عوامل گلرنگ رسانه در مجوعه فرهنگی هنری گلرنگ رسانه برگزار شد.
 
"مهران مدیری" در این نشست گفت: تاکنون چندین بار این پرسش مطرح شده که چرا ساخت مجموعه‌های تولید شده در نمایش خانگی به صورت کامل عرضه نشده من در همین مکان اعلام می‌کنم که ساخت "ویلای من" و "قهوه تلخ" تمام شده است.
 
وی افزود: ولی همچنان با این پرسش و مشکل روبرو هستیم؛ لطفا پرونده‌ی این فیلم‌ها را ببندید؛ از کسانی که در مجموعه گلرنگ رسانه در توزیع فیلم‌ها و اهدای جوایز این مجموعه به ما کمک کردند کمال تشکر را دارم.
 
مدیری ادامه داد: مجموعه دوم "شوخی کردم" از روز شنبه به بازار عرضه می‌شود این مجموعه کار متفاوتی است و باید برای جا افتادن آن در بین مخاطبان کمی صبر و تحمل کرد.
 
وی اظهار داشت: "شوخی کردم" به خاطر ساختار، موضوعات و آیتم‌های متنوع، متفاوت است و مطمئنم جای خود را در بین مردم باز خواهد کرد.
 
"مدیری" تأکید کرد: "شوخی کردم" فروش بسیار خوبی داشته و فروش آن در همین هفته‌ی اول جای خوشحالی دارد.
 
"بصیری" مدیر گلرنگ رسانه در ادامه اظهار داشت: پس از ساخت ایران، ویلای من، در 20 مجموعه گنج مظفر در 6 مجموعه به پایان رسید.
 
وی ادامه داد: ساخت ایران نه تنها قسمت پایانی داشت بلکه پشت صحنه آن هم در یک پکیج جداگانه برای احترام به مخاطبان نیز ارائه شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: شبکه نمایش خانگی یک بخش از بخش‌های فعال کشور است ولی هنوز نوپا بوده و نیاز به حمایت و همراهی دارد.
 
بنابراین گزارش در این نشست قرعه‌کشی صورت گرفت و هدیه یک ویلا در شمال به یک مرد 34 ساله ساکن شهر ری تعلق گرفت.
 
در این مراسم پس از تعیین ویلا برای شرکت کننده، "مدیری" با برنده تماس گرفت و خبر برنده شدن را به او داد.
 
گفتنی است: در این مراسم هنرمندانی چون "عارف لرستانی"، "کمند امیرسلیمانی" و ... حضور داشتند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار