رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت:برای امتی که قبله مشترک، رسول مشترک، کتاب واحد، خدای واحد و رهبر واحد دارند، تفرقه پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، حجت الاسلام علی فراشی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، یگانه منادی راستین وحدت در دنیاست که همه مذاهب اسلامی را گرد کلمه توحید جمع کرده است گفت :برای امتی که قبله مشترک، رسول مشترک، کتاب واحد، خدای واحد و رهبر واحد دارند، تفرقه پذیرفتنی نیست.
وی افزود: مستکبران و استعمارگران همواره با نقشه‌ها و توطئه‌ های شوم خویش و به وسیله مزدوران خود در کشورهای اسلامی، مانع شکل‌گیری وحدت سیاسی جوامع مسلمان شده و با مطرح ساختن فرقه‌های ساختگی، به ستیز با اندیشه وحدت و تقریب برآمده‌اند.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام راحل، بار دیگر اندیشه تقریب بین مذاهب و وحدت سیاسی جوامع اسلامی را احیا کرد گفت:در این ایام میثاق‌ها مستحکم و پیمان‌ها استوارتر می‌شود و امت اسلامی سرود وحدت سر می ‌دهند.
حجت الاسلام فراشی با اشاره به اینکه  هرگاه خداوند اراده کرده قومی را عذاب دهد پیامبرش را از میان آنها خارج کرده گفت:پیامبر محور رحمت برای همه موجودات عالم است و هرجا نام و سیره پیامبر جاری باشد عذاب خداوند در آنجا نازل نمی شود.
برچسب ها: وحدت ، انقلاب ، جوامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.