شهرکرد/

فعال شدن ستاد بزرگداشت دهه فجر در دو هزار مدرسه استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دو هزار مدرسه این استان فعال شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:علیرضا کریمیان، در نشست هم اندیشی روسای مناطق آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، کمیته های فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر این استان با شعار کیفیت بخشی به برنامه های دهه فجر تشکیل شده و فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها از جامعه هدف این ستاد است.
وی اظهار داشت: رویکرد آموزش و پرورش در برگزاری برنامه های دهه فجر، دانش آموز محوری و دانش آموز باوری با توجه به رویکرد اعتدال و امید است.
کریمیان از تشکیل ستاد دهه فجر در 17 منطقه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: برگزاری سرود 1357 نفری دانش آموزان در شهرکرد در 22 بهمن و اجرای سرود 313 نفری در مناطق آموزش و پرورش این استان از برنامه های مهم امسال این ستادها در دهه فجر است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: زنگ انقلاب اسلامی نیز 12 بهمن امسال سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور در تمامی مدارس این استان نواخته می شود و جشن های شادی در 32 کانون فرهنگی و تربیتی استان برپا می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.