رئیس اداره محیط زیست منطقه 5 گفت: به مناسبت هفته‌ی هوای پاک، شهرداری منطقه 5 اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه‌ی کودکان می‌نماید.

پیامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به مناسبت پیش رو داشتن هفته هوای پاک و به منظور افزایش سطح آگاهی کودکان در خصوص وضعیت آب و هوایی شهرداری منطقه 5 اقدام به برگزاری کلاس، کارگاه، دوره‌های آموزشی و برنامه‌های ویژه و مناسب کودکان می‌نماید.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این دوره‌ها به هفته اداره‌ی محیط زیست برگزار می‌شود افزود: این کلاس‌‌ها و کارگاه‌ها در سطح محلات و در نواحی هفت گانه در مدارس، مساجد و سرای محلات تشکیل می‌شود.

پیامی همچنین از تاریخ برگزاری این دوره‌ها سخن گفت و تصریح کرد: تا کنون سرای محلات شاهین، سازمان آب، سازمان برنامه شمالی و جنت آباد جنوبی برای برگزاری این دوره‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و تاریخ برگزاری این کلاس‌ها در این سرای محلات بدین شرح است: مورخ 30/10/92 در سرای محلات شاهین سازمان آب، 1/11/92 در سرای محلات سازمان برنامه شمالی و شهر زیبا در مورخ 2/11/92 در سرای محله جنت آباد جنوبی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره محیط  زیست در پایان با اشاره به این‌که برنامه‌های ویژه‌ی این هفته متعاقبا اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها آشنایی کودکان با انرژی‌های پاک و مسئولیت‌های اجتماعی مرتبط با آن و همچنین آشنایی آنان با سوخت‌های فسیلی و مضرات آن‌هاست.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: هوا ، پاک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار