سلسله فعالیت‌های پیش‌بینی شده هفته وحدت در محل‌هایی همچون مدارس، سراهای محله و مراکز فرهنگی و بوستان‌های پرتردد اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود منیعی، معاون اجتماعی- فرهنگی شهرداری منطقه هفت از اجرای برنامه‌های متنوع در این منطقه به مناسبت میلاد فرخنده رسول اکرم (ص) در هفته وحدت خبر داد و گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش از پیش مسلمانان برافراشتن پرچم اسلام در جهان است از این رو ما در منطقه هفت برنامه‌های متنوعی را برای هرچه بهتر برگزار شدن این هفته درنظر گرفته‌ایم.

وی افزود: جشن بزرگ وحدت به مناسبت میلاد فرخنده رسول اکرم (ص) در 30 دی ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه همراه با مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقه و توزیع هدایای فرهنگی برگزار خواهد شد.

منیعی تصریح کرد: همچنین برپایی سامانه نشاط در بوستان‌های محلات 19 گانه منطقه همراه با برپایی غرفه فرهنگی، تور زیارتی و گردشگری و برگزاری مسابقه فرهنگی در سرای محلات و مدارس از جمله ویژه‌نامه‌های این منطقه در هفته وحدت است.

وی اشاره کرد: جشن میلاد رسول اکرم (ص) در سرای محلات برگزار و این از بیست و هشتم تا سی‌ام دی ماه همراه با مولودی‌خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی و همچنین ویژه‌ برنامه شب شعر و مولودی‌خوانی در بیست و هشتم دی ماه در سرای محله عباس‌آباد با حضور شاعران محله برگزار خواهد شد.

منیعی خاطرنشان کرد: مخاطبان اصلی این ویژه برنامه‌های فرهنگی قشر جوان و نوجوان جامعه هستند و سلسله فعالیت‌های پیش‌بینی شده هفته وحدت در محل‌هایی همچون مدارس، سراهای محله، مراکز فرهنگی و بوستان‌های پرتردد اجرا خواهد شد تا تمامی شهروندان با سلایق مختلف از آن بهره‌مند گردند.
انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگسرا ، مدارس ، محله ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار