روزنامه امریکایی نیویورک پست که از روند حل مسئله هسته ای ایران از طریق دیپلماسی راضی نیست، در سرمقاله خود نوشت ایران، امریکا را دشمن خود می داند ، تفاوتی هم نمی‌کند چه کسی رئیس جمهور امریکا باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ظاهرا روزنامه نیویورک پست  که متعلق به «رابرت مورداک»، غول رسانه ای جهان است از روند حل مسئله هسته ای ایران از طریق دیپلماسی راضی نیست. به همین جهت سعی کرده اوباما را از در پیش گرفتن این راه برحذر دارد.

این روزنامه صهیونیستی در سر مقاله  روز چهارشنبه خود  نوشت ، اوباما در دفاع از آخرین توافق هسته ای خود با ایران - توافقی برای اجرای توافق قبلی - می گوید ما باید به " صلح فرصت بدهیم" اما ایرانی ها برداشت متفاوتی دارند.

این روزنامه طرفدار صهیونیسم ازحضور وزیر خارجه کشورمان بر سرمزار عماد مغنیه و ادای احترام به این فرمانده بزرگ حزب الله لبنان انتقاد  کرده و با  وارد ساختن اتهام به شهید عماد مغنیه می نویسد محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران بر سر قبر این عضو حزب الله که مسئول کشتن 220تفنگدار امریکایی در سال 1983 است(!)، تاج گل اهدا می کند.

 نیویورک پست می افزاید ، این واکنش ها تاکیدی بر ضعف اصلی رویکرد اوباما است:رئيس جمهور و وزیر امور خارجه او نمی دانند با چه کسانی سروکار دارند.
این روزنامه صهیونیستی در ادامه ،ادعای ثابت نشده غرب در خصوص استفاده بشار اسد از سلاح شیمیایی را تکرار کرده و گفت: به سوریه نگاه کنید،، بازهم به لطف دیپلماسی اوباما،بشار اسد با تحقیر اوباما از خط قرمز عبور کرد و حتی قویتر شده است. ایرانی‌ها می‌دانند که امریکا دشمن است و بر همین اساس حرکت می‌کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار