اولین یادواره شهدای قرآنی تهران بزرگ با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ اولین یادواره شهدای قرآنی تهران بزرگ با عنوان سوره‌های سرخ در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.  
 
براساس این گزارش جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان، روحانیون و مسئولان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در این مراسم حضور داشتند.
 
قابل به ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله در تهران بزرگ، سردار محسن کاظمی فرمانده این سپاه، حجت الاسلام والمسلمین گروسی مدیر گروه معارف قرآنی سیما، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نمایندگی ولی فقیه و رئیس مرکز اوقاف و لاله افتخاری نماینده مجلس و رئیس فراکسیون قرآنی از حاضرین این همایش بودند.
 
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین گواهی با تاکید بر اینکه همه شهدا شناخته شده‌اند، اما شهدای قرآنی باید بیشتر شناخته شوند، گفت: انس و ارتباط با قرآن یک موضوع ضروری برای جامعه است.  
 
در این مراسم، از جلد اول کتاب «سوره‌های سرخ» که به معرفی ۱۱۴ شهید قرآنی و ذکر خاطرات، مصاحبه با همرزمان و خانواده‌ها و دست نوشته‌ها و وصایای این شهدای عزیز می‌پردازد که تا پای جان خود در برابر توطئه‌های جهانی علیه انقلاب اسلامی مقاومت کردند.  
 
در این مراسم اعلام شد که جلد دوم کتاب نیز در آینده چاپ خواهد شد که در آن تعداد بیشتری از شهدای قرانی معرفی خواهند شد.  
 
اجرای برنامه‌های هنری و سرود و نمایش بسیار زیبای حماسه امام حسین (ع) و فرزندان و یاران ایشان در کربلا توسط گروه نمایش شرنگ با صدای چنگیز جلیلوند هنرمند با سابقه از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: یادواره ، شهدا ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار