جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور از وجود بیش از 800 کانون بسیج فرهنگیان در کل کشور و عضویت 500 هزار فرهنگی در سازمان بسیج فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد  ، حسین سلطانی جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کل کشور در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: بیش از یک میلیون فرهنگی در کل کشور وجود دارد که قریب به 500 هزار نفر از اعضای آموزش و پرورش عضو بسیج فرهنگیان هستند و قرار است در برنامه ی پنجم با تشکیل پرونده تعداد آنان افزایش یابد.

وی افزود: با وجود بیش از 800 کانون بسیج فرهنگیان، هر ساله نشست سرمربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان کل کشور به منظور تبادل نظر بسیجیان فرهنگی در خصوص مسایل مختلف اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی برگزار می شود.

سلطانی مسایل بصیرتی، معرفتی و سیاسی را محورهای اصلی این نشست ها خواند و گفت: سازمان بسیج فرهنگیان سعی دارد ضمن گسترش این نشست ها، آن ها را تقویت نیز کند و این برای رشد و تعالی در آموزش و پرورش بسیار ضروری است.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کل کشور گفت: هدف عمده ی بسیج فرهنگیان، کمک به پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش است که حتی تجدید نظر در تدوین برخی از کتاب های درسی توسط بسیج صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بسیج فرهنگیان با آموزش و پرورش هیچ تعارضی نداشته بلکه دارای سیاست های همسویی هستند و بسیج در تأمین مربیان دروسی مانند آمادگی دفاعی همکاری لازم را با آموزش و پرورش دارد.


انتهاي پيام/ ش ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.