از ابتدای سال تبدیل مراتع دیمزار کم بازده در سطح 50 هکتاری انجام شده و مدیریت چرا نیز در بیش از 24 هزار هکتار اجرا شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده با بیان این مطلب گفت :امسال بیش از 17 هزار اصله نهال صنوبر و زینتی در سطح شهرستان خدابنده بین صنوبرکاران و باغداران توزیع شده است.

 

اصغری با اشاره به حفاظت و قرق 600 هکتاری مراتع این شهرستان افزود: از ابتدای سال تبدیل مراتع دیمزار کم بازده در سطح 50 هکتاری انجام شده و مدیریت چرا نیز در بیش از 24 هزار هکتار اجرا شده است.

 

وی جلوگیری از تصرف اراضی ملی و خلع ید به استناد تبصره 4 و احکام قضایی35 فقره به مساحت 104 هکتار را متذکر شد و تنظیم پرونده تخلف به تعداد 38 فقره به مساحت 236 هکتار را یادآور شد.

 

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده ؛درباره برنامه های اجرا شده واحد ممیزی اراضی نیز اظهار کرد: اخذ سند مالکیت امانی به تعداد یک جلد سند به مساحت بیش از 172 متر مربع و به تعداد 211 مورد  استعلام به مساحت 5/5 میلیون متر مربع نیز پاسخ داده شده است.

 

اصغری  خاطر نشان کرد :مدیریت پارک جنگلی عالی قاپوی قیدار در سطح 150هکتار شامل قرق و آبیاری و حفاظت نیز خاتمه یافته است./س


برچسب ها: مدیریت ، چرا ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.