سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: رسیدن به مرحله دوم جام جهانی هدفی واقع بینانه است به شرطی که تیم کامل و سلامتی داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در میانه های مسابقات سوپرلیگ بسکتبال که فرصت فکر کردن به تیم ملی و برنامه های آن پیش نمی آید، سایت اختصاصی بسکتبال آسیا به سراغ مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی رفته و از برنامه های وی سوال کرد.

امیدوارم با تیمهای قدرتمند اروپایی بازی کنیم

سرمربی 52 ساله تیم ملی با تاکید بر اینکه برنامه تیم ملی ابتدا آماده سازی برای جام جهانی و پس از آن بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی است و برای این منظور از روز اول تمام بازیکنان خود را برای تمرینات آماده سازی می خواهد، به سایت فیبا آسیا گفت: امیدوارم فدراسیون بسکتبال بودجه خوبی برای سال آینده داشته باشد تا بازیهای آماده سازی سنگینی با تیمهای قدرتمند اروپایی انجام دهیم.

کار خود را با تیم ب شروع می کنیم

وی از شروع تمرینات آماده سازی بلافاصله بعد از اتمام سوپرلیگ بسکتبال گفت: ابتدا با تیم ب و سپس با تیم الف کار خود را شروع می کنیم. ما می خواهیم عملکردی فراتر از تنها شرکت در بازیها داشته باشیم و اگر به مرحله دوم بازیها برسیم از نتیجه راضی خواهم بود. این را یک هدف واقع بینانه می دانم به شرطی که تیم کامل و سلامتی داشته باشیم.

همه را از روز اول در تمرینات می خواهم


بچیروویچ در پاسخ به اینکه آیا بازیکن جدیدی را هم در ذهن دارید؟ تاکید کرد: بازیکنانی را زیر نظر داریم هر چند هنوز برای عنوان کردن اسامی آنها زود است. من لیگ ایران و همچنین بازیکنان شاغل در لیگهای خارجی را دنبال می کنم اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. درهای تیم ملی به روی همه باز است.

سرمربی تیم ملی همچنین تاکید کرد که تمام بازیکنان را مانند سال قبل از روز اول در تمرینات می خواهد و ادامه داد: این سبک کار من است. تنها از این طریق می توان موفق بود که همه بازیکنان از روز اول کنار هم باشند تا هیچ تمایزی میان آنها قائل نشویم.

تکیه اصلی روی دفاع است

وی گفت: باید در سطح جهانی خود را به نحو بهتری نشان دهیم. باید خودمان را با دفاع قوی آماده کنیم چون همه می دانیم که تیمهای اروپایی سنگینتر و کامل دفاع می کنند، بنابراین تکیه اصلی ما هم روی دفاع خواهد بود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بچیروویچ ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار