پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم استقلال بازیکنان با‌تجربه‌ برای برد دارد و نباید رفتن نکونام بهانه باخت این تیم شود.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اگر تیمی در گذشته می‌باخت روحیه خود را از دست می‌داد ولی اکنون شرایط به گونه‌ای شده است که نتیجه بازی در روحیه بازیکنان تاثیری نمی‌گذارد، اما تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر اینکه بتواند صدر جدول را از آن خود کند قطعا با روحیه و شرایط بهتری به میدان می‌آید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص جدایی نکونام از تیم استقلال گفت: رفتن نکونام نباید باعث به هم ریختگی این تیم و بهانه‌ای برای باخت در روز دربی شود.

وی در ادامه افزود: برگ برنده دو تیم در روز دربی دروازه‌با‌ن‌هایشان هستند که در آن روز کارشان سخت است.

روشن در خصوص تساوی دربی در دی ماه بیان داشت: اینکه دربی در چه ماهی مساوی می‌شود خرافات است و برد یا باخت یا تساوی بستگی به شرایط تیم و مربیان دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: اصولا حساسیت بازی شرایط تیم را بر هم می‌زند و بازیکنان نباید بگذارند حساسیت و فشارهای کاذب بر آنها غلبه کند.

وی افزود: تیم پرسپولیس به لحاظ باشگاهی از تیم استقلال جلوتر است و تیم استقلال هر سال دستخوش تغییرات است، تیم استقلال اول باید باشگاه خود را بسازد بعد تیم خود را و هر روز بهانه‌های جدید در نیاورد.

روشن گفت: من در 2 تیم بازیکن باتعصبی نمی‌بینم و بازیکنان ما یا از ترس پاداش خود و یا ترس از تماشاچی بازی می‌کنند. به دلایل عملکرد این 2 تیم در بازی‌های اخیر به نظر من بیشتر از لطف تماشاچیان به استادیوم نمی‌آیند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در پایان اشاره ای به کری‌خوانی‌های سرخابی‌ها کرد و گفت: برای هر بازی کری خوانی اگر با بیان سالم باشد بسیار زیباست اما اگر منجربه توهین به طرف مقابل شود مناسب نیست واین کری خوانی‌های توام با توهین قبل از بازی جز ایجاد تشنج چیزی دیگری در پی ندارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.