رئیس هیئت تکواندو استان قم از اعزام تکواندوکاران قمی به رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر در ماه پایانی سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، علی افکاری تصریح کرد: سال گذشته رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر در دی ماه به میزبانی تهران به انجام رسید و خوشبختانه در بین تکواندوکارانی که برای کشورمان در رقابت با چهره های خارجی شرکت کننده موفق به کسب مدال شدند، شاهد حضور سیدمحمد رفیعی جوان ارزنده و توانمند تکواندو قم نیز بودیم که به مدال طلا دست یافت.

وی ادامه داد: امسال نیز به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار است بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو جام فجر پنجم اسفند برگزار شود و از قم نیز قطعا تکواندوکاران آماده ای در این پیکارها حضور می یابند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم اضافه کرد: بیست و پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندو جام فجر، به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از پنجمین روز اسفند ماه سال جاری به میزبانی تهران آغاز خواهد شد.

وی افزود: البته بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان، به صورت همزمان با برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو بین‌المللی جام فجر در بخش مردان قرار است هفتمین دوره مسابقات در بخش بانوان نیز به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به انجام برسد.

افکاری یاد آور شد: بدین ترتیب در این دوره از رقابت‌های بین المللی تکواندو جام فجر در سال جاری، تکواندوکاران در ۲ بخش بانوان و مردان از پنجم تا هفتم اسفندماه با یکدیگر به رقابت می پردازند تا برترین های اوزان مختلف معرفی و تجلیل شوند.

وی بیان داشت: سال گذشته بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تکواندوی جام فجر، از اول دی‌ماه به مدت 2 روز با حضور سه تیم داخلی مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین و شش تیم خارجی (تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو برگزار شد و به نمایندگی از قم سیدمحمد رفیعی در وزن پنجم به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس هیئت تکاندو استان قم در بخش دیگری از صحبت های خود به نتایج دوره گذشته مسابقات اشاره کرد و ابراز داشت: تیم شهرداری ورامین با 5 مدال طلا و یک برنز و با امتیاز 64 مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد و مدال طلا را به گردن آویخت، ضمن اینکه تیم استیل البرز با 3 مدال طلا و یک نقره و 3 برنز و با امتیاز بر سکوی نایب قهرمامی ایستاد و تیم مقاومت با 4 نقره و یک برنز با امتیاز 34 بر سکوی سوم جای گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.