سرمربی تیم والیبال کاله گفت:خوشبختانه تغییرو تحولات اخیر باعث شده تا نتایج خوبی را از دو بازی قبل بدست آوریم.

بهروز عطايي، سرمربي تيم واليبال كاله‌آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در مصاحبه‌هاي گذشته هم گفته بودم ما در نيم فصل دوم اشتباهات دور رفت را نخواهيم كرد شايد در نيم فصل اول برد و باخت‌هايمان قابل قبول بود ولي چگونگي كسب اين نتايج ايده‌آل نبود و بازيكنان تيم نهايت توان خود را بكار خواهند گرفت تا عملكرد بهتري را در نيم فصل دوم از خود نمايش دهند.

سرمربي تيم واليبال كاله‌آمل افزود: تيم كاله در نيم فصل دوم در حال پوست‌اندازي است و به طور قطع نتايج بهتري را بدست مي‌آوريم ما در اين مرحله از رقابت‌ها روي تمركز ذهني بازيكنان توجه داريم.

عطايي گفت: با توجه به آن كه فرصت تغييرات فني به دليل فشردگي مسابقات را نداريم روي بحث ذهني و رواني تيم كار مي‌كنيم.

وي يادآور شد: ما در ست اول بازي مقابل تيم شهرداري اروميه عملكرد خوبي نداشتيم و نتيجه را واگذار كرديم ولي شاگردانم با قاطعيت مقابل حريف بازي را دنبال كرده و واليبال مدرن را به نمايش گذاشتند و سعی داریم در بازی آتی خود مقابل شهرداری تبریز از ضعف‌های خود بکاهیم و نقاط قوت تیم را تقویت کنیم.

وي عملكرد "نيكلاس" پاسور هلندي تيم را حرفه‌اي ارزيابي كرد و افزود: وي با تجربه بالايي كه دارد توانسته به خوبي با بازيكنان ديگر تيم در اجراي تاكتيك‌ها هماهنگ شود، خوشبختانه زوج پاسورهاي تيم كاله تكميل شد و دست من به عنوان سرمربي براي ايجاد تغييرات و تعويض‌ها باز شده است.

انتهاي پيام/  
برچسب ها: والیبال ، کاله ، عطایی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار