مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 از ساماندهی و رفع سد معبر و مزاحمت‌های ساختمانی در این منطقه خبر داد.

علیزاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ساماندهی و رفع سد معبر و مزاحمت‌های ساختمانی در محلات منطقه 18 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش چشم‌اندازهای بصری، افزایش امنیت و ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان، سهولت تردد آنها در دست اجرا است. 

علیزاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 با حضور در محلات این منطقه اقدام به ساماندهی و رفع سد معبر و مزاحمت‌های ساختمانی تمام بناهای در حال ساخت در نواحی 7 گانه منطقه 18 خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بازدید کارشناسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 از ساختمان‌های درحال ساخت در محلات و نواحی 7 گانه منطقه به منظور ساماندهی و رفع سد معبر و مزاحمت‌های ساختمانی، سهولت در تردد شهروندان افزایش امنیت، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است. 

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: بازدید کارشناسان اداره شهرداری منطقه 18 افزود:  بازدید کارشناسان اداره شهرسازی و معماری نواحی 7گانه از ساختمان‌های در حال ساخت، الزام مالکان به انجام عملیات حصارکشی کارگاهی، 155 عملیات حصارکشی کارگاهی، 100 ساختمان الزام به رفع سد معبر و مزاحمت‌های ساختمان نصب بنر پوزش از شهروندان و همسایه‌های خود از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: مزاحمت ، شهردار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار