تفاهم‌نامه همكاري ميان سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور و اتحاديه صنف توليدكنندگان و صادركنندگان طلا، جواهر و نقره و سنگ‌هاي قيمتي امروز به امضاي طرفين رسيد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، امروز طي مراسمي كه در محل دفتر سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور برگزار شد و در راستاي تحقق توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني و ايجاد زمينه‌هاي حضور موفق ايران در اقتصاد و رقابت‌ جهاني و همچنين تحقق اهداف و اصول پيش‌بيني شده در آئين‌نامه نظام آموزش مهارت و فناوري تفاهم‌نامه همكاري ميان سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور در اتحاديه صنف توليدكنندگان و صادركنندگان طلا، جواهر و نقره و سنگ‌هاي قيمتي ايران منعقد شد.

براساس اين گزارش، هدف از انعقاد اين تفاهم‌نامه تربيت و آماده‌سازي و ارتقاي دانش فني منابع انساني مورد نياز اتحاديه صنف توليدكنندگان و صادركنندگان طلا، جواهر و نقره و سنگ‌هاي قيمتي ايران جهت ارتقاي خدمات و كيفيت محصولات توليدي شاغلان صنف مذكور است.

اين گزارش حاكيست، تهيه يك برنامه منسجم آموزشي شامل نيازسنجي آموزش، تهيه و تدوين استاندارد آموزشي، برنامه‌ريزي، اجرا و ارزشيابي جهت ارتقا مهارت شاغلان و كارآموزان مورد نياز اتحاديه نيز موضوع تفاهم‌نامه مذكور است.

گفتني است، اين تفاهم‌نامه از زمان امضا به مدت دو سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفين قابل تمديد است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حمایت ، سرمایه ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار