رییس اداره راه و شهرسازی آوج گفت: ماموران راهداری این اداره هفت نیروی امدادی که روز گذشته در برف گرفتار شده بودند را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

ˈاسماعیل جعفریˈ افزود: روز گذشته دو مامور جنگلبانی اداره منابع طبیعی این شهرستان که برای بازدید به یکی از روستاهای مناطق خرفان غربی رفته بودند در برف گرفتار شده که برای نجات خود با امدادگران هلال احمر تماس می گیرند.

به گفته وی، نیروهای امدادگر هلال احمر شهرستان نیز که برای نجات جان ماموران جنگلبانی به جاده روستای منصور به خنداب اعزام شده بودند نیز در برف گرفتار شدند.

جعفری تاکید کرد: پس از این واقعه نیروهای راهداری شهرستان آوج متشکل از 7 مامور راهدار با به همراه دو دستگاه لودر و کامیون در ساعت 16 روز گذشته به منطقه اعزام و پس از 6 ساعت تلاش موفق شدند گرفتار شدگان در برف را در ساعت 10 شب گذشته نجات دهند.

وی،با اشاره به آغاز موج سرما از اواخر فردا، یادآور شد: با توجه به ورود سامانه جدید بارش، به رانندگانی که قصد عبور از راههای این شهرستان طی سه روز آینده را دارند می خواهیم تا ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، قبل از حرکت نسبت به سلامت بودن مسایل فنی خودرو خود اطمینان حاصل کرده و سپس مبادرت به سفر کنند./ز

برچسب ها: ماموران ، امدادگر ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.