مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: اگر نامی دارای معنی و مفهوم باشد، هیچ منع قانونی از نظر نام‌گذاری در آذربایجان غربی وجود ندارد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد جوان با اشاره به رفع مشکلات موجود از نظر نام‌گذاری، اظهار داشت: با تفویض اختیارات از سوی سازمان ثبت احوال کشور به ادارات کل هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر نامی اصیل، ایرانی، اسلامی، قرآنی و دارای معنی و مفهوم باشد هیچ منع قانونی برای نام‌گذاری اقلیت‌های مذهبی، اهل تسنن و اهل تشیع وجود ندارد. بنا به فرمایش رسول اکرم (ص) بهترین هدیه برای فرزندان گذاشتن نام نیکو برای فرزندان است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی افزود: ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت از اقدامات اداره کل است.

وی به تعیین صلاحیت و سایر اقدامات انجام شده در ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت اشاره کرد و اذعان داشت: در آینده نزدیک 23 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی از طریق اداره کل پست به ارائه خدمات مشغول خواهد شد.صلاحیت ICT روستایی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

وی از واگذاری کارت ملی هوشمند به دفاتر پیشخوان دولت در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: این خدمات هم از طریق اداره پست، اداره ثبت احوال و هم دفاتر پیشخوان دولت ارائه خواهند شد.دفاتر پیشخوان دولت هم اکنون 11 خدمت با هماهنگی ثبت احوال آذربایجان غربی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.