امام جمعه اهر خواستار تخصیص اعتبار برای تسریع در بازسازی مساجد روستاهای زلزله زده شهرستان اهر شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر ، بااشاره به اینکه شهرستان اهر یکی از سه شهرستان مناطق زلزله زده استان می باشد. گفت: در زلزله سال گذشته علاوه بر خسارت جدی به واحدهای مسکونی شهروندان و روستائیان باعث خرابی اکثر مساجد روستایی شهرستان اهر شده به انتظار تدابیر ویژه استانداری و دستگاههای ذیربط در جهت پی گیری موضوع بازسازی مساجد این روستاها هستیم.

وی، گفت: در کنار کارهای عمرانی برنامه های فرهنگی و معنوی نیز مورد توجه جدی قرار گرفته و با برنامه ریزی مناسب و اختصاص اعتبارات لازم در توسعه این برنامه ها همکاری لازم انجام شود.

امام جمعه اهر در این جلسه همچنین از برگزاری پرشورتر نمازهای جماعت در ادارات تأکید کرد و افزود: ترویج مسائل معنوی و دینی در کنار مسائل اداری مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول تسریع در حل مشکلات مردم و خدمتگذاری به ولی نعمتان انقلاب (مردم) را بزرگترین افتخار و خدمت به نظام و انقلاب برشمرد و افزود: انقلاب ما هرچه دارد به برکت حضور مردم است.

وی، در پایان بااشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و ایام اله دهه فجر، وحدت را نماد همدلی و پیشرفت کشور و جامعه برشمرد و افزود: ما تلاش کنیم با پرهیز از سخنان تفرقه آمیز و دشمن شادکن با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در پیشبر اهداف والای نظام و انقلاب تلاشی مضاعف نمائیم./س

برچسب ها: بازسازی ، مساجد ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.