مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 از برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در مدارس این منطقه خبر داد.

دقیقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در مدارس منطقه 15 در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر از مبداء استفاده بهینه از مواد بازیافتی در دست اجرا است.

دقیقی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان تحت نظارت کارشناسان مجرب اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 با موضوع‌هایی پیرامون استفاده بهینه از مواد بازیافتی و استفاده از مواد بازیافتی در چرخه تولید، تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر از مبدأ آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کارهای دستی و دست سازه‌های دانش‌آموزی از مواد بازیافتی و استفاده بهینه از مواد بازیافتی از اقدامات اجرایی این طرح است.
دقیقی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 گفت: برپایی نمایشگاه بهترین‌ها از دورریختنی‌ها در مدارس منطقه 15، برگزاری نمایش عروسکی بازیافت در مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی منطقه، توزیع بروشور، سی دی و پکیج‌های آموزشی بازیافت از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهترین ، شهردار ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار