به همت واحد محیط زیست نواحی سه گانه به منظور جلوگیری از ترویج و توسعه جانوران موذی "موش" ، عملیات طعمه گذاری و مبارزه با جانوران مضر شهری و جمع آوری لاشه های موشها در منطقه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، واحد محیط زیست ناحیه 2 شهرداری منطقه 10 در راستای حفظ محیط زیست سطح محدوده ،عملیات انسداد و لانه کوبی مقاوم موش را در خیابان کارون را به منظور جلوگیری از ترویج و توسعه جانوران موذی "موش" انجام داده است.
 
گفتنی است واحد محیط زیست ناحیه2 به منظور رسیدگی به مشکلات شهروندان در خصوص مبارزه با جانوران مضر شهری "موش" و همچنین کاهش پیام های 137 ، عملیات طعمه گذاری و نیز شناسائی کلونی های موش را در خیابان قصرالدشت انجام داد و در این راستا لاشه موشها در خیابان قصرالدشت جمع آوری شدند. لازم به ذکر است که این اقدام پس ازعملیات طعمه گذاری در این مناطق انجام شد که هدف از اجرای این عملیات جلوگیری از شیوع بیماری و ارتقاء بهداشت عمومی اعلام شده است.
 
شایان ذکر است به همت اداره ساماندهی ناحیه سه طرح برقراری ایستگاه و طرح جهادی مبارزه با جانوران موذی و همچنین مبارزه با موش در سطح ناحیه سه برگزار شد که با ارائه و توزیع بروشور به شهروندان آگاهیهای لازم در خصوص  خطرات وجود این جانوران اطلاع رسانی  شد.
 
       
برچسب ها: جهادی ، موش ، تزویج ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار