معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: امروز کشور نیازمند اعتدال و تدبیر است تا مسائل و مشکلات به درستی مرتفع و اصلاح شود.

سید ˈشهاب الدین چاووشیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به اهمیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به دست جوانان این کشور و به برکت خون پاکشان به اقتدار و سربلندی رسیده است، که باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: این انقلاب بر محور دین مقدس اسلام و نیز بر دوبال مشروعیت - اسلامیت و جمهوریت - مقبولیت بنا شده و هدفی جزء حفظ ارزش ها و آرمان های اسلامی ندارد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نظام جمهوری اسلامی، نشان دادند که به دنبال حفظ شعائر دینی و احیای ارزش های اسلامی هستند و این مهم به دست بابرکت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه امروز مسوولان نظام برای حفظ این ارزش ها بار سنگینی را به دوش دارند، افزود: این کشور جوانان بسیاری را برای حفظ آرمان های خود فدا کرده تا مشروعیت و مقبولیت حفظ و ماندگار شود و امروز وظیفه ما است تا پاسدار خون پاکشان باشیم.

چاووشی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تحقق گوشه ایی از حکومت امام علی (ع) است، بیان کرد: عدالت علوی موجب تحقق حکومت اسلامی می شود و این مهم ما را بر آن می دارد تا برای ایجاد حکومت اسلامی در تمامی عرصه ها پیشگام باشیم.

وی حفظ وحدت و همدلی را رمز موفقیت ذکر کرد و گفت: امام علی (ع) 25 سال برای حفظ وحدت در جامعه اسلامی کوشیدند تا جامعه نوپای آن دوران از هم گسسته نشود و امروز نیز باید آگاه بود.

این مقام مسوول با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه حقیقی اسلام و حکومتی اسلامی نیازمند حمایت مردم هستیم، تصریح کرد: مشروعیت نظام اسلامی شرط لازم است ولی کافی نیست زیرا شرط کافی برای دست یابی به حقیقت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کسب رضایت و حمایت مردم است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران خاطرنشان کرد: آنچه در این میان مورد توجه است دیدگاه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری است که باید سرلوحه کار خویش قرار دهیم./س



برچسب ها: اعتدال ، تدبیر ، جوانان ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.