سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان گفت: تورنمنت بوکس مجارستان به دلایلی لغو شد و ما مسابقات بوکس بلغارستان را جایگزین آن کردیم که امیدواریم در اعزام مشکلی به وجود نیاید.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ازشش اسفند ماه در تورنمنت بلغارستان شرکت خواهیم کرد و اطلاعیه آن را در سایت‌ها مشاهده کردم و  آن را به فدراسیون اطلاع داده‌ام تا زودتر ثبت نام کنند و مشکلی پیش نیاید که این طور اعلام شد که ثبت نام صورت گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: از روز چهارشنبه بازیهای درون اردویی خواهیم داشت ولی کسی از اردو حذف نخواهد شد و بعد از انجام بازی‌ها اردو را تا اول بهمن ماه تعطیل خواهیم کرد.

وی گفت: هدف اصلی مشت زنان ما برای حضور در این تورنمنت شرکت کردن در بازی‌های آسیایی و نتیجه گرفتن درآن مسابقات است.

احدی در ارتباط با حاشیه‌های به وجود آمده در تیم ملی و صحبت‌های مظاهری و طلوتی گفت: این دو بوکسور در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکردند و در این قضیه که به اردو دعوت نشده‌اند خودشان مقصر  هستند و در این موقعیت هم نباید از مقصودی گله‌ای داشته باشند زیرا بوکسورهایی مثل گل آرا و قاسمی هم می‌توانستند در مسابقات کشوری نکنند، اما در این مسابقات حضور پیدا کردند و تمام تلاش خود را هم انجام دادند و همانطور که مشاهده می کنید حالا هم با جدیت تمریناتشان را در اردو پیگیری می کنند.

وی در پایان درخصوص انتخابات فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد:  ناطق نوری بهترین کسی است که می تواند فدراسیون بوکس را جمع و جور کند و مشکلات را حل نماید.وی خدمت زیادی به بوکس کشور کرده است و به نظرم بهترین گزینه برای ریاست این فدراسیون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار